Polityka jakości
Polityka Jakości PHPU „Izol-Plast” Sp. z o. o. wynika z długofalowej strategii rozwoju, tworzącej podstawy znaczącej pozycji Spółki na rynku.
Mając świadomość, że Polityka jakości jest polityką przyszłości, w dążeniu do utrzymania wzrastającej pozycji Spółki na rynku najważniejszym kryterium w naszej działalności jest zadowolenie klienta.
Dążąc do zapewnienia dostępności wyrobów o wysokiej jakości, będących rekomendacją dla przyszłych zamówień, sformułowane zostały następujące strategiczne cele działania:
- ciągłe podnoszenie jakości wyrobów,
- ciągłe podnoszenie niezawodności i bezpieczeństwa wyrobów,
- terminowość realizacji zamówień.
CELE STRATEGICZNE SPÓŁKI REALIZOWANE SĄ POPRZEZ:
- zwiększenie efektywności działania firmy poprzez korzystne wzajemne relacje ze stronami zainteresowanymi,
- systematyczne nadzorowanie zidentyfikowanych ryzyk i szans związanych z prowadzoną działalnością,
- systemowe podejście do jakości poprzez wdrożenie utrzymywanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością wg standardu ISO 9001:2015 oraz ISO/IEC 80079-34,
- kształtowanie przekonań, że odpowiedzialność za jakość równa się odpowiedzialności za Spółkę,
- kształtowanie wśród pracowników przekonania, że jakość uzyskana dzisiaj to referencje dla przyszłych zamówień,
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji załogi w zakresie obsługi klienta, technologii wytwarzania oraz metod zarządzania jakością.
Kierownictwo PHPU „IZOL – PLAST” Sp. z o.o. zapewnia, że Polityka ta jest zrozumiała, wdrożona i utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji i zarządzania.
Rogów, Styczeń 2018
Prezes zarządu
mgr inż. Jarosław Kuczera
W firmie PHPU „Izol-Plast” Sp. z o. o. wdrożono System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001: 2015 , co zostało potwierdzone certyfikatem nr OBAC / 002 / SZJ / 23 wydanym przez Ośrodek Badań Atestacji i Certyfikacji OBAC Sp z o. o.
Wdrożenie takiego systemu przynosi szereg korzyści zarówno pracownikom, jak i Firmie:
- zarządzanie firmą jest uporządkowane,
- zdefiniowana jest polityka firmy,
- załoga zna cele Firmy i swoją role w ich realizacji,
- określone jest podejście do jakości,
- jednoznacznie przyporządkowana jest odpowiedzialność za jakość,
- określone są kompetencje pracowników
- wpływ na poprawę jakości produkcji,
- obniżone są koszty produkcji,
- możliwość swobodnego funkcjonowania na rynkach światowych,
- zdobywanie zaufania i zadowolenia klienta.
PODSTAWOWE FILARY SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCI wg ISO serii 9001:2015
- ORGANIZACJA UKIERUNKOWANIA NA KLIENTA
Wszystkie organizacje są uzależnione od swoich klientów, stąd powinny one dobrze rozumieć wszystkie obecne i przyszłościowe potrzeby klientów, spełniać wymagania klientów oraz dążyć do tego, aby wychodzić poza oczekiwania klientów. - KIEROWNICTWO
Kierownictwo ustala jednolite cele, kierunek i wewnętrzną strukturę danej organizacji. Kierownictwo stwarza również odpowiednie warunki pracy w których pracownicy mogą w pełni i całkowicie przymierzyć się do osiągnięcia celów stojących przed daną organizacją. - WŁĄCZANIE PRACOWNIKÓW
Pracownicy tworzą na wszystkich płaszczyznach kręgosłup całej organizacji. Ich pełne zaangażowanie pozwala na całkowite wykorzystanie posiadanych zdolności dla dobra całej Organizacji. - UKIERUNKOWANIE PROCESOWE
Ten pożądany wynik pozwala się skutecznie osiągnąć wtedy, kiedy wszystkie środki i czynności tworzące całość będą sterowane jako jeden proces. - ZARZĄDZANIE ZORIENTOWANE NA SYSTEM
Dana organizacja musi być poddawana analizie, traktowana i prowadzona jako system wielu wzajemnie na siebie oddziałujących procesów prowadzących do osiągnięcia postawionego celu. Przyczynia się to do podniesienia skuteczności i efektywności danej organizacji - DOKONYWANIE CIĄGŁEJ POPRAWY
Stawanie się ciągle lepszym musi być trwałym celem danej organizacji. - PODEJMOWANIE RZECZOWEJ DECYZJI
Skuteczne decyzje opierają się zawsze na logicznej względnie intuicyjnej analizie danych i informacji.
- STOSUNKI Z DOSTAWCAMI MUSZĄ SŁUŻYĆ OBU STRONOM
Jeżeli stosunki pomiędzy daną organizacją a jej dostawcami i odbiorcami kształtują się z korzyścią dla obu stron, to pomaga to tym obu Organizacjom w wytworzeniu zdolności do stworzenia pożądanych wartości.