Polityka jakości

Polityka jakości PHPU „Izol-Plast” Sp. z o. o. wynika z długofalowej strategii rozwoju, tworzącej podstawy znaczącej pozycji Spółki na rynku.

Mając świadomość, że Polityka jakości jest polityką przyszłości, w dążeniu do utrzymania wzrastającej pozycji Spółki na rynku, najważniejszym kryterium w naszej działalności jest zadowolenie klienta.

Dążąc do zapewnienia dostępności wyrobów o wysokiej jakości, będących rekomendacją dla przyszłych zamówień, sformułowane zostały następujące strategiczne cele działania:

 

  • ciągłe podnoszenie jakości wyrobów,
  • ciągłe podnoszenie niezawodności i bezpieczeństwa wyrobów,
  • terminowość realizacji zamówień.

 


CELE JAKOŚCIOWE SPÓŁKI REALIZOWANE SĄ POPRZEZ:

  • zwiększenie efektywności działania firmy poprzez korzystne wzajemne relacje ze stronami zainteresowanymi,
  • systematyczne nadzorowanie zidentyfikowanych ryzyk i szans związanych z prowadzoną działalnością,
  • systemowe podejście do jakości poprzez wdrożenie utrzymywanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością wg standardu ISO 9001:2015 oraz ISO/IEC 80079-34,
  • kształtowanie przekonań, że odpowiedzialność za jakość równa się odpowiedzialności za Spółkę,
  • kształtowanie wśród pracowników przekonania, że jakość uzyskana dzisiaj to referencje dla przyszłych zamówień,
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji załogi w zakresie obsługi klienta, technologii wytwarzania oraz metod zarządzania jakością.

Kierownictwo PHPU IZOL-PLAST Sp. z o. o. zapewnia, że polityka ta jest zrozumiała, wdrożona i utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji i zarządznia.

Rogów, styczeń 2018

 Prezes Zarządu

 mgr inż. Jarosław Kuczera

 

W Spółce PHPU „Izol-Plast” Sp. z o. o. wdrożony został System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015 co zostało potwierdzone certyfikatem nr OBAC/003/SZJ/RANI/18 wydanym przez Ośrodek Badań Atestacji i Certyfikacji OBAC Sp z o.o.

Wdrożenia takiego systemu daje szereg korzyści zarówno pracownikowi jak i Spółce:

 

  • zarządzanie Firmą jest uporządkowane,
  • określona jest polityka Firmy,
  • załoga zna cele Firmy i swoją role w ich realizacji,
  • określone jest podejście do jakości,
  • jednoznacznie przyporządkowana jest odpowiedzialność za jakość,
  • określone są kompetencje pracowników,
  • wpływ na poprawę jakości produkcji,
  • obniżone są koszty produkcji,
  • możliwość swobodnego funkcjonowania na rynkach światowych,
  • zdobywanie zaufania i zadowolenia klienta.

 

Certyfikat

PODSTAWOWE FILARY SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCI wg ISO serii 9001:2015

  • ORGANIZACJA UKIERUNKOWANIA NA KLIENTA
    Wszystkie organizacje są uzależnione od swoich klientów, stąd powinny one dobrze rozumieć wszystkie obecne i przyszłościowe potrzeby klientów, spełniać wymagania klientów oraz dążyć do tego, aby wychodzić poza oczekiwania klientów.
     
  • KIEROWNICTWO
    Kierownictwo ustala jednolite cele, kierunek i wewnętrzną strukturę danej organizacji. Kierownictwo stwarza również odpowiednie warunki pracy w których pracownicy mogą w pełni i całkowicie przymierzyć się do osiągnięcia celów stojących przed daną organizacją.
     
  • WŁĄCZANIE PRACOWNIKÓW
    Pracownicy tworzą na wszystkich płaszczyznach kręgosłup całej organizacji. Ich pełne zaangażowanie pozwala na całkowite wykorzystanie posiadanych zdolności dla dobra całej Organizacji.
     
  • UKIERUNKOWANIE PROCESOWE
    Ten pożądany wynik pozwala się skutecznie osiągnąć wtedy, kiedy wszystkie środki i czynności tworzące całość będą sterowane jako jeden proces.
     
  • ZARZĄDZANIE ZORIENTOWANE NA SYSTEM
    Dana organizacja musi być poddawana analizie, traktowana i prowadzona jako system wielu wzajemnie na siebie oddziałujących procesów prowadzących do osiągnięcia postawionego celu. Przyczynia się to do podniesienia skuteczności i efektywności danej organizacji
     
  • DOKONYWANIE CIĄGŁEJ POPRAWY
    Stawanie się ciągle lepszym musi być trwałym celem danej organizacji.
     
  • PODEJMOWANIE RZECZOWEJ DECYZJI
    Skuteczne decyzje opierają się zawsze na logicznej względnie intuicyjnej analizie danych i informacji.
     
  • STOSUNKI Z DOSTAWCAMI MUSZĄ SŁUŻYĆ OBU STRONOM
    Jeżeli stosunki pomiędzy daną organizacją a jej dostawcami i odbiorcami kształtują się z korzyścią dla obu stron, to pomaga to tym obu Organizacjom w wytworzeniu zdolności do stworzenia pożądanych wartości.

 

 

Wybrane produkty